favoritlåtar atm ♬

| Postat i: Allmänt
1
Heello! :D
Det har hänt så mycket på sistånde! Det som hände Paul Walker är helt ofattbart, jag har fortfarande inte greppat det än! Må han vila i frid, han var en sån stor inspirationskälla och en helt underbar skådespelare! Paul Walker, du kommer alltid vara saknad ♥
Målade ett portratt i A3 av honom för att hylla honom.
 
 en annan ofattbar sak som hänt är att jag på ngt otroligt sätt fått 3000 prenumeranter på youtube!! *___* hur..whaaat ..vaa??? ahahahha är heeelt jsdknfjsdkjfnsdkjf xD så himla glad! :D TACK SÅ MYCKET ALLA! förstjänar deff inte detta, heeelt sjukt!
http://www.youtube.com/user/svesh95
 
tänkte dela lite av mina favo-tunes (för tillfället iaf) ;)
 
Jag har kommit fram till att jag lyssnar på alla olika sorters genrer! dock kan jag inte neka att rock är min favorit genre xD men dessa låtar har jag replayat mest under denna månaden.
nej nu måste jag skriva klart sv läxan...deadline ikväll o.o
 
ha en underbar torsdag!
❥ Laei
Hittills till favoritlåtar atm ♬


Kattis

HAHAHHAHHAHA ser ut som att Tilde har rökt på! hennes ögon är så röda XD


URL: http://kvl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: